Vergaderingen en evenementen

Mauritshuis Den Haag

Unieke Locatie om te dineren Gouden Zaal Mauritshuis Den Haag

Op de mooiste locatie van Den Haag, midden in het historisch centrum, ligt het Mauritshuis. Het museum beschikt over 6 verschillende zalen om te huren voor je zakelijke evenementen. Van kleine gezelschappen tot grote evenementen tot 350 gasten. Uiteraard kun je een evenement combineren met een bezoek aan onze 17de eeuwse collectie schilderkunst.  

Boek op tijd

We raden je aan om een event minimaal drie weken van te voren aan te vragen. Op deze manier hebben wij voldoende tijd om een onvergetelijke ervaring voor je te organiseren.

 

Mauritshuis

Zaalverhuur

Exclusieve diners

Waan je even de eigenaar van een 17e-eeuws stadspaleis tijdens een overheerlijk diner tussen de kunstwerken in de indrukwekkende Gouden Zaal. De hele avond blijft het museum exclusief voor jullie geopend. Ook kunnen jullie dineren in het allereerste museum van Nederland: de intieme Galerij Prins Willem V. Op deze locatie, waar de kunstwerken van plint tot plafond hangen zoals gebruikelijk was in die tijd, kom je ogen tekort! Heb je de voorkeur voor een moderne ambiance? Dan staan ook de Randstadzaal en Nassauzaal tot je beschikking. Deze zalen hebben prachtig uitzicht over het historische Binnenhof en het monumentale Mauritshuis.

Eten in de Gouden Zaal van het museum
Exclusief diner in de indrukwekkende Gouden Zaal van het Mauritshuis

Online en hybride events

Wil jij een online of hybride bijeenkomst organiseren zoals een talkshow of een webinar waarmee je jouw doelgroep ook online bereikt? Dan ben je bij het Mauritshuis aan het juiste adres. Samen met onze mediapartner Objektiv productions faciliteren wij in ons museum, aan het Haagse binnenhof jouw high-end talkshow of webinar.

Combineer jouw online of hybride evenement met een bezoek aan ons museum en / of een heerlijke lunch in onze brasserie of Sociëteit de Witte voor een ultieme beleving voor jou en jouw gasten.

Vergaderen in de Randstadzaal van het Mauritshuis
Hybride event of Boardroom meeting in de Randstadzaal.

Unieke locatie en begeleiding van A tot Z

Binnen een mum van tijd bouwen wij onze Nassauzaal om - tot een professionele studio, voorzien van alle faciliteiten om een talkshow of webinar te organiseren en (live) uit te zenden. Onze partner Objektiv productions helpt en adviseert jou van A tot Z en gezamenlijk zorgen we voor een succesvolle productie. Jouw publiek kan deels in de studio aanwezig zijn of het programma online volgen. Om online interactie te optimaliseren, kan je gebruikmaken van ons professionele online platform. Betrek je online publiek door middel van onze functies als chat, break-out rooms, quizzen en opnames.

Altijd op maat

Wij leveren altijd maatwerk.  Voor elke talkshow en webinar zijn de wensen tenslotte weer anders. Hoeveel deelnemers zijn er in de studio? Heb je video’s die je wil instarten en kunnen wij je helpen bij de productie hiervan? Heb je gasten of sprekers die inbellen en op die manier deelnemen aan de uitzending? Wil je gebruik maken van geanimeerde titelbalken en bumpers? Heb je een eigen platform dat je wil je gebruiken, of kunnen wij jou helpen hierbij? Wat voor interactie wil je tijdens de uitzending? Dit zijn allemaal elementen die we rustig met je bespreken en doornemen voordat een volgende stap gaan zetten.

Uiteraard denken we graag met je mee over de beste opzet en hoe alles in beeld brengen. We adviseren en helpen je gedurende het hele traject.

Catering

De culinaire invulling van je evenement is in handen van de Nieuwe of Littéraire Sociëteit de Witte. Voor jullie diner, lunch, borrel of andere gelegenheid biedt de uitstekende keuken van De Witte de kwaliteit die je bij ons in het Mauritshuis mag verwachten!

Zijn jullie met een klein gezelschap? Dan kunnen jullie eventueel ook lunchen en borrelen in de Brasserie. Zowel overheerlijke koude- als warme gerechten staan hier op de kaart.

Kies je voor een diner in Galerij Prins Willem V, dan raden wij CateringMeesters aan.

Sfeervol dineren in het Mauritshuis

Presentatie & techniek

Wanneer jij of wij de inschatting maken dat er ook technische assistentie en/of meer geavanceerde apparatuur nodig is, werken wij met vaste partners.

 

 

Foyer in het Mauritshuis
De ruime foyer met video wall, geschikt voor groepen tot 350 gasten.

Entertainment & decoratie

Bij een bijzondere vergader- en evenementenlocatie hoort een bijpassende aankleding van uw bijeenkomst. Van livemuziek verzorgd door het conservatorium in Den Haag tot de meest spectaculaire bloemstukken of vriendelijke bediening om jouw gasten te ontvangen en meer. We denken graag met je mee voor een onvergetelijk business event op maat.

Vervoer & verkeer

Het Mauritshuis ligt direct aan het Plein in Den Haag, in hartje centrum. De openbare parkeergarage, Pleingarage, ligt voor de deur, met een eigen uitgang Mauritshuis. We zijn dus goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer. Dit maakt het Mauritshuis de ideale locatie voor al je bijeenkomsten.

We beschikken over kortingskaarten voor de parkeergarage.

De komende jaren wordt het Binnenhof gerenoveerd. Dit heeft gevolgen voor de bereikbaarheid via het Binnenhof en kan extra bouwverkeer voor de deur met zich meebrengen.

Contact

Ben je geïnteresseerd in een vrijblijvende offerte? Vul dan onderstaand formulier in. Dan nemen wij binnen drie werkdagen contact met je op. Je kunt ons bereiken via +31 611580658 of +31615124870. Of stuur een e-mail naar events@mauritshuis.nl.

 

Vraag vrijblijvend een offerte aan

Kies de gewenste event datum, minstens drie weken vanaf nu zodat wij de aanvraag goed kunnen plannen.
Je kunt meerdere dagdelen aanvinken bij een langer evenement.



Je kunt meerdere opties aanvinken.